Thursday 4 August 2011

an introduction

assalamualaikum
aku baru sedar yg bukan rakan2 tercinte je yg bace blog aku ni.. tak pelah takde org bace pun nak tulis jugak..


org pgil siti,temot,kakchik,wth.. tp seriously aku suke name temot tu sbb g9 pgil aku temot.. =( (bukan sedih rindu)


insyaAllah.. imma fly to egypt to study and be a doctor.. Alhamdulillah biasiswa da dpt da.. aku just need to study leklok and tak maen2 and tak ngade2.. and mintak doakan idop ktorg senang la kat mesir nnt.. 
ughh.. cuak baby..


umur.. aku suke sbb aku mude aku eighteen bebeh.. wa.. cambest sgt je.. wth.. suke2 mude..


da sekolah 11 tahun tak penah lagi couple.. i tak reti lah karpal2 ni.. x pnh try.. sape nak ajar aku? haha.. so i dont have any high school love story.. bnd ni perlu sedih ke ek? ntale aku pon konpyus..


pastu aku ni sgt menyampah i mean.. org senang nak nyampah ngan aku.. byk sbb nye.. byk sgt.. hmm.. ntah le..


pastu sgt senang suke org.. suke2 je nak suke kat org.. pastu susah nak benci org yang aku suke tu..
pastu sangat senang benci kat org.. tp bile da kenal baru la suke.. maksudnye aku suke double standard kan org.. perangai tak sihat..


tak suke org yg matang.. or nampak matang.. or budak kecik yg lagi matang dari aku..
bukan tak suke senanye jeles.. ckap jela jeles.. 


haah aku jeles..


pastu aku suke korea.. pastu ade kawan aku yg nak gi korea sgt jeles.. tapi rezeki org mane leh jeles.. yeke? ntah lah.. 


pastu3


gmbar?? hihi.. aku ni lawa merendah diri orgnye.. malu lew..


tak ramai bestfren.. salah aku gak.. aku x reti nak sayang org.. aku takut.. nnt bile aku hilang dorg aku sedih.. (tak sentimental gak aku ni?)

No comments:

Post a Comment

ehem