Sunday 28 August 2011

route to egypt (part 1)

err.. sepatutnye part 2 3 4 ke entah.. patut cerite pasal ketidakdaptan biasiswa mara dll.. tp skip je la cite tak senon kte smbg cte sronok.. =)

so Alhamdulillah dpt biasiswa for me to further my studies in medicine hamekkau grammar terabo
 Lembage Zakat Selangor yg taje saye.. walaupun x semewah rakan2 JPA MARA sekalian tpi Insya Allah cukup..

pegi mane? tob'an Misr.. (ha.. mesir la tu.. egypt)

skang ni baru lepas kursus bahase arab and program persediaan hapetah

bertempat di ILDAS kat Sabak Bernam...
tepi laut wo.. sejuk gile woo.. kat dalam bangunan pun rase anginnye sebab die masuk2 camane tah..

mule2 dtg sumpah aku menanges.. sebab aku bodo  x berape menggemarinye.. aku baru seda yg org baye aku ade la dlm bbrp org je.. bukan sebab aku x suke mereka tpi pengalaman yg tak berape nak menggembirekan di sekolah berkenaan dgn seniors membuatkan saye skeptikal sikit..

THETHAPHI


sebab tu la org kate jgn judge org awal2.. akk2 kat sini sgt sweet.. baek.. x slack kat orang.. baek sangat2.. smpi boleh wat org tersentuh.. bukan touching.. tapi ape e? tesentoh la.. terkesan ye.. bahase sambest nye..

oh3 carik aku.. aku comel..

mule2 ad dauroh lughoh.. kursus bahase lettuce.. tapi kitorang x belaja base pasar mesir.. dorg kate tak best.. belajar fushah (baku la lebih kurg) lakin la ba'sa.. best pe? best3

yg lagi bestnye.. ustaz2nye sekalian.. dari gontor.. indonesia.. ala.. yg sekolah femes tu.. kene ckp base arab saje kalau x.. jeng3.. chumel2.. 



ni ustaz aimi.. ustaz ali masum

ini ustaz saye.. ustaz fejri

sukati aku je mengkandid2 org.. ni mengganggu privasi ke? x kan?

emm.. best la care dorg mengaja.. sume ni kte da blaja kat sekola nak refresh je.. bagos2 pastu best la.. dorg sume baik2.. rindu pule.. 

ko hade? pen buleh bediri? haha
yup as u can see.. ktorg belaja kaler2.. tapi sumpah kalau die x aja aku hape mende pun x ingat we.. =)

tige minggu je pastu ad ujian.. 

minggu depannye ad kursus persediaan ke luar negare.. or should i say kursus persediaan menghadapi btn? hua3.. (ni evil laugh anda harus membayangkan setan ketike ketawe) baru best..

byk ilmu yg didapati.. kalau rajin sempat kite kongsi la ye.. saye ni malas orangnye..






No comments:

Post a Comment

ehem