Wednesday 14 September 2011

route to egypt part tu eh part 2

skang da tau da dpt u mane

university of alexandria


cambest je tepi laut

tapi yg tak bestnye kat sini xd g2g

em.. blaja medik ni ad due program mou ngan g2g..

g2g tu byanye murah siket dari mou.. tak siket mane la murah dlm 5000 usd la jugak..

jadi? sepertimane yg maybe evribadi tau la aku kan x berape nak mewah and x dpt biasiswa penuh.. 

so ibu bape terpakse la tanggung and my mum makes it sounds like im menyusahkan die u know that is just sad i love my parents but jgn la ckp camtu
buat aku rase pandai pun menyusahkan org nak wat ap baik aku mati je (e jgn! istighfar skrg!)
ASTAGHFIRULLAHALAZIM

so skrg sangat la risau. wat should i do? nak tuka u ke? gi cairo tapi itu hanye akan menyusahkan senior je

takpe la aku stay (dahla amek medik pun x nak kne pakse da eksaited dpt u best x bg plak)
tp skrg da ikhlas da. ni yg Allah nak aku jadi. ni yang Allah bagi kat aku. Allah nak tunjuk something kat aku kan? just blum smpi mase lagi nak nampaknye. kte tunggu. kte jgn putus ase dari rahmat Dia. kan? kan? pastu kte besyukor.

tak penah lagi aku denga cite org mati kebuluran kat Mesir tu haha. haha. kan? (this is just awkward) aku tak tau kenape aku becakap sorg2 

o sebab tu la monoblogging an? monolog + blogging = temot gile.. ehem

aku tau ad org bace aku tau.. eh2 x pyh bace segan kot..


sambung lagi

21 aribulan ni fly

x siap barang lagi
x sedia mental lagi
fizikal? haha aku da tdo ikot time dorg.. tido2 ni snstf sket
x sedia nak tinggalkan mak ayah lagi

21 dont come i dont want u TT


No comments:

Post a Comment

ehem