Monday 5 September 2011

friend

funny how dulu kite tdo sekatil sebantal

tapi dek kerana memendam perasaan hasad dengki benci

sekarang ni nak tego pun x boleh

sesungguhnye bukan saye tak nak tego awak tapi bukan main susah awak nak pegi jauh dari saye dapat lepaskan diri dari kevodohan seorang siti fatimah. saye taknak la jadi orang yang x sedar diri. orang yang x faham bahase. orang yg x tau malu. jadi

kalau awak tak benci saye.. tegurlah saye.. sebab sekarang ni saye x tau sape yang benci sape yang sayang..

but honestly aku syng kawn2 aku lg2 g9 tu..

ad due org yang aku benci

sorg tu buat salah ngan aku, buat aku menangis, x nak mintak maaf.. (kple hotak anda berjambol)

sorg tu asyik cari psl ngan aku.. salah aku ke kau *****?? ask urself darl..

yelh tapi tengok dari mane2 sudut pun sumenye salah aku.. aku je yg jht... takpe aku pun mengaku.. org laen baik aku je yg so narcissist.. terlebih menyayangi diri sendiri..

KESIMPULAN selain dari due org tu.. kalau la anda sayang saye (x payah syg pun xp.. x benci la) tegur lah saye... kalau x mmg betulla x suke kat ak.. and TT

No comments:

Post a Comment

ehem